Az EA nem gondolta volna, hogy egy sztoriközpontú Star Wars játék ekkorát fog durranni, a Star Wars Jedi: Fallen Order azonban jelentősen felülmúlta minden elképzeléseiket - persze ebben legfőképpen a játék minőségének volt kulcsszerepe, azonban számított a megjelenés időzítése is, amely a stúdió szerint könnyen másképp alakulhatott volna.
A USGamer beszámolója alapján Respawn Etertainment vezérigazgatója, Vince Zampella a DICE Awards 2020 kulisszái mögött árulta el, hogy folytattak diskurzust arról, hogy kiveszik a Fallen Ordert az ünnepi időszakból, noha ez tipikusan olyan játék, amely remekül passzolt oda. Ez utóbbit alátámasztja az, hogy ekkor jelent meg a Star Wars: Skywalker kora és az is, hogy a Disney+ elindulásával pörgött a The Mandalorian is.
A játék rendezője, Stig Asmussen hozzátette, hogy olyan helyzetben voltak, amikor több eltérő rendszerre próbáltak játékot készíteni, közben pedig nyilvánvalóan tartani akarták a dátumot is. Asmussen szerint úgy érezték, hogy jobb lett volna, ha kicsivel több idejük van rá, ugyanakkor játszható volt, jó volt és azt remélték, hogy a rajongók kedvelni fogják.
Végül a Star Wars Jedi: Fallen Order az eredeti tervek szerint november 15-én jelent meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra és még ha voltak is hibák, mindenképp megérte ekkor kiadni a játékot.