A LucasArts házon belül fejlesztett akciójátéka a technikai újítások ellenére többnyire a jó, vagy csak a közepesen jó billogot érdemelte ki a sajtó szőrösszívű képviselőitől. Még a bad ass karakterek látványára napon felejtett margarinként olvadozó Bad Sector sem tudta rásütni a kiváló játék bélyegét.
A sajtó befolyásának mítosza azonban a gyakorlatban hajlamos szertefoszlani. Ezúttal sem hatódtak meg a játékosok a tesztektől, őket sokkal jobban érdekelte a jó öreg Star Wars logó. Hogy mindössze erről van-e szó, vagy a játék önmagában is megérdemli, hogy az első öt nap során bő másfél millió példányt elkapkodjanak a vásárlók, megtudhatod tesztünkből. Miután a LucasArts előrelátó módon 4.3 millió példányt szállított az üzletekbe, egyelőre nem kell tartani attól, hogy kimerülnének a készletek.