A Star Wars Battlefront II-ben űrhajós csatából is jóval több lesz, mint az első részben. A Criterion fogja ezúttal is intézni a játék ezen darabkáját, és igyekeznek megtenni mindent, hogy a játékosok "menő vadászpilótának érezhessék magukat".
A Polygonnak adott interjújában Matt Webster (Criterion - Producer) elmondta, hogy a vezetési élmény legalább felét a kamera működése teszi ki.
"A lényeg, hogy hogyan mozog a kamera a hajó körül. Ez a mi specialitásunk. Ez ugyanis az autóknál is így működik."
A fejlesztő párhuzamot vont a filmek és a játék élménye közé, mivel szerinte itt is az a fontos, hogy sok minden történjen egy képkockában. Ettől lesz ütős az élmény, és éppen ezért kell nagyon odafigyelniük a kameramozgásra, hogy a játékos körül történő sok minden véletlenül se maradjon ki.
"Nem csak a forgás sebessége meg a hasonlók a lényegesek a szimuláció tekintetében. Az a lényeg, hogy a kamera milyen érzetet ad vissza, mennyire lesz élvezetes tőle az egész. Itt jövünk mi a képbe."
Webster elmondása szerint ez az egész is egy olyan fantázia, mint egy NFS-nél a sztárversenyző élménye. Itt más a cél, ugyanakkor mégis hasonló: könnyen kezelhető modell legyen, ami attól függetlenül, hogy pillanatok alatt megérthető, mégis komoly mélységet rejteget. Reméljük a Battlefront 2 űrcsatái ezen a vonalon mozognak majd.