Jelen pillanatban egyértelműen a Star Wars Battlefront az EA legnagyobb reménysége, és a körülményeket figyelembe véve nem is olyan elrugaszkodott dolog azt gondolni, hogy a játék ennyire népszerű lesz.
A nyílt bétát több mint 9 és félmillióan próbálták ki, a játékosok összesen 1,6 milliárd percet töltöttek játékkal. Fél évvel ezelőtt az EA még 9-10 millió eladott példányt becsült, de látva a béta számait, illetve a közösségi médiás aktivitást, úgy gondolták, a 13 millió reálisabb. Az előrendelésekkel is elégedettek, és azt látják, hogy kétféle csoport érdeklődik a Battlefront iránt. Az egyik azok csoportja, akik régen nagy gamerek voltak, de mostanság már alig játszanak, a másik pedig a fiataloké, akikre a jövőben is lehet építeni. Peter Moore COO szerint a Star Wars: Az ébredő Erő előzetese is segített az érdeklődés növelésében. Megerősítette továbbá, hogy később további Star Wars játékokat is kapunk.
Emellett a pénzügyi jelentésből kiderült, hogy a Madden NFL, az NHL és a FIFA sorozatok idei részeivel 30%-kal többen játszanak aktívan, mint a tavalyival, a Star Wars: The Old Republic előfizetőinek száma pedig 33%-kal nőtt a legutóbbi kiegészítő, a Knights of the Fallen Empire E3-as bejelentése óta. A FIFA esetében a FIFA Ultimate Team a nagy húzóerő.
A Battlefield Hardline és a Battlefield 4 továbbra is népszerű, havonta több mint 6 millióan lépnek be mindkettőbe külön-külön. A Hardline-ozók 1,7 milliárd percet töltöttek játékkal, a Battlefield 4-esek közül pedig 1,5 millióan játszottak a Zavod: Graveyard Shifttel szeptember folyamán. További, játékokkal kapcsolatos érdekességek az alábbi, kattintásra nagyítható infografikán.
Megtudtuk továbbá, hogy a negyedév digitális bevétele 502 millió dollár volt, mely a cég teljes bevételének 62 százaléka. Ez kicsit kevesebb, mint tavaly ugyanebben az időszakban, de "csak" 6 millióval. A konzolos digitális eladások 34%-ot, a PC-sek 17%-ot, a mobilosok 2%-ot tesznek ki, a DLC pedig a bevétel 27%-át hozta, míg a teljes játékok 5%-ért, az előfizetések 9%-ért, a mobilos eladások pedig ugyancsak 2%-ért feleltek. A teljes nettó bevétel 18%-kal csökkent az előző pénzügyi év második negyedéhez képest, de a kiadónak nincs oka félni. A sportjátékok és a Battlefront mellett várhatóan a Need for Speed eladásai is jól alakulnak majd.