Folytatódik a Star Wars Battlefront 2 körüli botrány, mert a játékosoknak már most rengeteg dolog nem tetszik, pedig a játék még meg sem jelent hivatalosan. Az Electronic Arts úgy döntött, hogy a Redditen próbálja meg lecsendesíteni a felháborodott játékosokat, és a DICE három fejlesztője magára is vállalta ezt a hálátlan feladatot.
A Star Wars Battlefront 2 két producere, John Wasilczyk és Paul Keslin, valamint a játék egyik dizájnere, Dennis Brannvall válaszoltak a játékosok kérdéseire a nemrég tartott reddites kérdezz-feleleken. A válaszok sok negatív szavazatot kaptak, valószínűleg annak köszönhetően, hogy a srácok a szokásos köröket futják az eléggé semmitmondó nyilatkozatokkal, miszerint igyekeznek javítani a dolgon, illetve hallgatnak a visszajelzésekre.
Azonban jöttek konkrétabb válaszok is, így például megtudtuk, hogy a visszaélések elkerülése végett szabályozzák, hogy mennyi kreditet kaphatunk a meccsek végén. A star cardokhoz kapcsolódó szintkorláttal pedig az volt a céljuk a fejlesztőknek, hogy a játékosok minél több kártyát megismerjenek, mielőtt eldöntenék, hogy melyik fajtára specializálódjanak. A jövőben ez a funkció is átalakul majd, mert a srácok belátták, hogy a játékosok inkább úgy szeretnék növelni az egyes star cardok szintjeit, hogy szimplán eleget játszanak az adott kártyához tartozó kaszttal vagy hőssel.
A fenti linken elolvashatjátok az összes választ, de úgy tűnik, hogy a fejlesztők nem igazán foglalkoztak a legnagyobb problémákkal, mint például a loot boxok rendszere.