Ugyan a legtöbbeknek a fejlődési rendszer okozta a legnagyobb elégedetlenséget a Star Wars Battlefront II kapcsán, sok más apró technikai apróság is akadt, amit nem árt kijavítania a készítőknek. Ennek a feladatnak neki is láttak a 0.2-es frissítéssel, ami négy nappal a játék rajtja után minden platformra megjelent.
Két változtatással a játékmeneten is megpróbáltak csiszolni, a Tatooine-on például finomhangoltak a spawnpontok elhelyezésein, minden bizonnyal az újraéledés után közvetlenül történt halálesetek csökkentésének céljával. Emellett a Strike módban megfelezték a respawn-hullámok között eltelő időt, ami elég durva változtatás. Továbbá javították a játék stabilitásán és teljesítményén, illetve az egymásba lógó modellek is sokkal ritkábbak lettek. Ezeken kívül viszont főleg hibajavításokat tartalmazott a Star Wars Battlefront II első teljes értékű frissítése, amikről itt olvashattok.