A hétvégén végre mindenki kipróbálhatta a Star Wars Battlefront második részét egy nyílt bétateszt keretében és míg alapvetően érződik a fejlődés, azért továbbra is hagy maga után kívánnivalót a játék. Persze míg a játékmenet sem volt tökéletes, addig az igazi probléma inkább a körítéssel volt.
Nem is olyan régen még hatalmas dícséretet kapott az EA a játékosoktól amiért bejelentették, hogy a Star Wars Battlefront II-höz a megjelenés utáni DLC-k mindenki számára elérhetőek lesznek. Már akkor is gyaníthatta mindenki, hogy azért az EA nem adja magát ilyen könnyen és ki is derült, hogy a DLC-kből származó bevételt a manapság divatos loot crate-ek fogják majd helyettesíteni.
Ez alapvetően nem lenne baj, több játékban is van ilyen, lehet belőlük jópofa skineket szerezni meg ilyesmi, de az már sokkal inkább probléma, hogy a Battlefront II esetében nagyon úgy tűnik, hogy a ládákból nyerhető dolgok befolyásolhatják az ember teljesítményét a játékban és ezeket a dobozokat bizony pénzért is meg lehet venni.
Az EA most egy blogbejegyzésben igyekezett magyarázni a bizonyítványt és elárulták, hogy a bétateszt alatt nem a végleges rendszert láthattuk, illetve néhány részletet is megosztottak a rendszerről való elképzeléseikkel kapcsolatban:
- rengeteg mindent kaphatunk majd ládákból, pl. fegyvereket, kártyákat, skineket és győzelmi pózokat
- a játék egyensúlyának fenntartása érdekében a legerősebb tárgyakat csak játékbeli achievementek segítségével érhetjük majd el (azért itt felmerül a kérdés, hogy hol húzzák meg a srácok a határt)
- a ládákat megkaphatjuk kihívásokért, vagy pedig megvehetjük őket kristályokkal, ami egy fizetős játékbeli pénznem
- csak akkor fejleszthetünk egy Star Cardot ha elértük a megfelelő rangot, amihez játszanunk kell a játékkal
Tény, hogy így azért egy kicsit tisztább a kép, de azért még mindig úgy érződik, hogy jobban jár az, aki beletol egy kis pénzt a kristrályos bizniszbe. Ti mit gondoltok?