Bár az első rész csak félig-meddig váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mi mégis rendkívül kíváncsian várjuk, hogyan építkezik majd a DICE fejlesztőcsapata az első részben megtanultakra a Star Wars Battlefront II-ben. Egy új interjúból most kiderült, hogy mely területen szeretnének a leginkább fejlődni.
A PlayStation Lifestyle nemrég interjút készített a Star Wars Battlefront II fejlesztőcspatának néhány tagjával és kiderült, hogy a srácok szerint leginkább a játék mélysége az, ami a leginkább hiányzott az első részből (és itt nem csak a történet hiányáról beszélünk).
Bernd Diemer, a DICE kreatív rendezője elmondta, azt szeretnék elérni, hogy a játékosoknak legyen választási lehetősége és ki tudja kísérletezni a neki megfelelő stratégiát:
"Azzal tisztában voltunk, hogy az alapvető játékmechanizmusokat jól eltaláltuk, de egyből feltűnt, hogy vannak bizonyos dolgok, amiken javítani kellene és ezek közül leginkább a mélység a fontos. Szeretnénk, hogy a játékosnak legyen oka bent maradni egy játékban, kipróbálhasson többféle hőst, ilyesmi. Sokkal változatosabb lehet a csapatjáték, ha nem mindenki ugyanolyan és így a játékosoknak több oka van csapatba verődni és taktikázni."
Izgalmasan hangzik és mindenképpen szükség van valamire, amivel fel tudják dobni a meccseket. Ti mit gondoltok? Mi kéne ahhoz, hogy érdekesebb és változatosabb legyen a játék?