Ezúttal a világűr helyett egy bolygó felszínén kalandozó avatár került lencsevégre, amint elsüti a trekkie-k és trekker-ek kedvenc fázisfegyverét.
Gyanítom, hogy rajongók tömegei törnének ki krokodilkönnyekben, amennyiben ez a projekt is hasonló sorsra jutna, mint a Perpetual előző próbálkozása (Gods & Heroes: Rome Rising).
A WarCry oldalán olvasható egy nagyobb lélegzetű interjú Daron Stinnett-tel (exec. producer). Ebből többek között kiderül, hogy a fotórealisztikus grafikai dizájnt felváltotta egy stilizált, egyesek számára komolytalanabbnak tűnő irány. A CBS mindenesetre rábólintott a váltásra.
Akik attól tartanak, hogy a csapat az úgynevezett casual gamerek csoportjának kedvez, továbbra sem nyugodhatnak meg, hiszen Stinnett szerint olyan játék a cél, mely nem csak a megszállottaknak, hanem mindenki másnak is élményt képes szerezni.
Vélhetően a hagyományos havidíjas modellel indítanak majd, de idővel más modellek kipróbálása és bevezetése is szóba kerülhet.
Különösen nagy energiát fektettek és fektetnek az interakciók kidolgozásába. El lehet felejteni a csupán küldetéseket osztogató NPC-ket, helyettük intelligens, személyiséggel bíró karakterekre, változatos lehetőségekre számíthatunk.