Ha van olyan játékdizájner, akinek nem kell elmagyarázni, hogyan lehet hatékonyan bevezetni a játékosokat egy adott játék rejtelmeibe, az Miyamoto Shigeru, a Mario 1-1 pályájának egyik alkotója. Így ha ő azt mondja, hogy hamarosan megjelenő játéka, a Star Fox Zero kiváló lesz a kezdő és a tapasztalt játékosoknak is, akkor hajlamosak vagyunk hinni neki.
Miyamoto nemrég egy azt nyilatkozta, hogy a tapasztalatlanabb játékosok is jól fogják érezni magukat a játékban, de ezért nem akartak egyszerűen alább adni a nehézségből. Ehelyett inkább egy csomó kreatív megoldást találtak ki, mint például a kooperatív mód, amiben ahelyett, hogy egy játékosnak kéne navigálnia a tévéképernyő alapján és célozni a Wii U Gamepad képernyőjét nézve egyszerre, ezt a két feladatot két játékos külön-külön láthatja el. Azoknak, akik pedig csak szeretnék átélni a sztorit, a kihívás viszont csak frusztrálná őket, egy sebezhetetlen Arwing is rendelkezésre áll, így ők is körberepkedhetnek a pályákon anélkül, hogy úton-útfélen lelőnék őket.
Akik viszont a Star Fox Zero mestereivé szeretnének válni, olyan különleges kihívásokkal is találkozhatnak majd, mint annak a hajónak az irányítása, ami ugyan többet sebez az alapváltozatnál, de ő maga is több sebzést szenved el. Miyamoto szerint a halasztás óta rengeteget tudtak csiszolni a két képernyőt használó irányításon is, így senkinek nem okoz majd idegtépő élményt a játék, sőt, a Nintendo legendás dizájnere azt reméli, újra meghozzák a kedvet a repülős harcra koncentráló játékokhoz.
Ti kipróbáljátok majd az újragondolt Star Foxot?