S.T.A.L.K.E.R. @ GC
Volt szerencsém találkozni Oleg barátommal a GSC Game World-től, aki nem általlott mutogatni kedvenc játékomat, a S.T.A.L.K.E.R.-t. A legújabb build grafikai motorja - ha mondhatok ilyet - ezerszer jobb, mint amit eddig mozgás közben láthattunk. Sajna az új tech demó nem publikus, de amint az lesz, Ti lesztek az elsők, akik megtudják. A fizikai motor egyre eszementebb - minden mindenre hatással van, akár a felvehető tárgyakat is arrébb tologathatjuk és még sorolhatnám. Végre kezdenek kialakulni a játék RPG elemei is, mely sokkal komplexebb játékélményt ígér. Mi tetszett a legjobban? Nos, a sérülési rendszer nagyon profi. Nem úgy működik, hogy egy szimpla erőt veszítünk, több részre van bontva. Elvérezhetünk, sérülésünk nagyságától függ 'élettartamunk', a rádióaktivitásba is belehalhatunk és még sorolhatnám. Újabb lények kerültek az új verzióba, és Oleg elmondása szerint még mindig nem láttunk semmit :) Még megyek holnap is tolni kicsit, ha sikerül újabb adag infót szerezni, azonnal jelentem :)