Végre életjelet adott magáról az Unreal Engine 4-et használó S.T.A.L.K.E.R. 2: a GSC GameWorld csapata közzétette az első hivatalos és meglehetősen pofás screenshotot a játékból, valamint érkezett egy rövidke közlemény is, amelyben még erre az évre újabb részleteket ígértek a projekt kapcsán.
A fejlesztők értelemszerűen az eredeti trilógia (Shadow of Chernobyl, Clear Sky, Call of Pripyat) nyomdokain haladva, szellemiségben annak tagjaihoz igazodva szeretnék elkészíteni a folytatást is, ami a csapat eddigi legnagyobb vállalása lesz. Azt már most tudni lehet, hogy készül egy dedikált modding tool is a játékhoz, mivel az alkotók azt szeretnék, hogy a modderek egyből belekezdhessenek a munkába, amint megjelenik a S.T.A.L.K.E.R. 2.
Íme az említett screenshot:
A S.T.A.L.K.E.R. 2 elvileg 2021-ben fog megjelenni, de persze addig még sok minden változhat.