A száraz számadatokból arra is fény derült, hogy minden egyes konzolgeneráció esetében növekszik a hölgyjátékosok aránya. A szigetországi GfK Chart Track adatbázisát kiértékelve kiderült, a PlayStation 2 eladásai meghaladták a 10 milliós határt, teljesítményével pedig mezőnye legjobbja. Eredménye eléréséhez közel tíz esztendőre volt szüksége (2000 novemberében került forgalomba) és a jelenlegi helyzet alapján az elkövetkezendő években elbúcsúzhat vezető pozíciójától.
Nyakában liheg a Nintendo DS, melyből 2005 márciusa óta 8.8 millió példány talált gazdára. Ezzel megelőzi „nagytestvére” eladásait, a Wii (2006. december) 4.9 millió egységgel zárt januárban. Egyaránt 3.2 millió eladott példánnyal rendelkezik a PSP (2005. szeptember) és az Xbox 360 (2005. december), az utolsó helyen a PlayStation 3 (2007 március) található 1.9 milliós mutatóval. A harmadik konzolgenerációban 22.5 millió, a másodikban 16.5 millió, míg az elsőben 10 millió játékrendszer fogyott a szigetországban.
A jelenlegi konzolgeneráció vásárlóinak 55 százaléka 35 évesnél fiatalabb és 64 százaléka férfi. Második generáció: 68 százaléka 35 évesnél fiatalabb és 75 százaléka férfi. Első generáció: 76 százaléka 35 évesnél fiatalabb és 88 százaléka férfi.