A 2013 márciusával zárult üzleti évben hatalmas veszteségek érték a céget. Hiába a Tomb Raider fogadtatása, az elvártnál alacsonyabb számokat hozott, akárcsak a Sleeping Dogs, vagy a Hitman: Absolution. A korábbi vezető, Yoichi Wada is valószínűleg ezért távozott és adta át helyét Yosuke Matsudának, aki komoly változásokkal akarja kirántani a Square Enix-et a pácból.
Szerinte a „klasszikus” fejlesztési modell ideje lejárt. Se a játékosoknak, se a kiadóknak nem éri már meg a hosszú fejlesztési idő. A jelenlegi formula szerint évekig fejlesztenek egy címet a közönség tudta nélkül, a befektetők pedig pumpálják bele a pénzt várva, hogy az a megjelenéskor visszahozza a költségeket és bevételt is generál. Yosuke szerint ez nem hogy nem jövedelmező megoldás, de még csak nem is őszinte a közönséggel szemben.
A türelmetlen rajongók háta mögött készülő projektek könnyen félresikerülhetnek. „Manapság megváratni a fogyasztót úgy, hogy kevés információt csepegtetünk a címről, egyszerűen nem tiszta. Már nem egy olyan korban élünk, ahol a vásárló nem tudhat semmit a megjelenésig” - jelentette ki Matsuda, aki felhozta példának a Kickstarter, Steam Greenlight és a Steam Early Access megoldásokat, melyeknek hála a potenciális vásárlók folyamatosan követhetik a várt cím fejlődését, bele is szólhatnak a fejlesztésbe.
Az új vezető új utakat keres. Szeretné, ha a játékosok beleszólhatnának a fejlesztésekbe, követhetnék a fejlődést, hogy a végső produktum találkozzon az elvárásaikkal. A tájékoztató végén az is elhangzott, hogy a Square új, konzoljáték minőségű mobil címekkel is foglalkozik a jövőben.