A singleplayer és a multiplayer aránya, jobban mondva a kettő értékállósága egyre nagyobb szerepet kap a megítélésben. A multiért, vagy a történetért veszünk játékot?
A Splinter Cell: Conviction esetében valószínűleg nem az egyjátékos kampány ilyen mérvű rövidségére számíthatott az az újságíró, aki írásában adott hangot ebből fakadó bánatának. Észrevétele szerint ugyanis a Splinter Cell: Conviction egyjátékos kampányának kivégzése nem került többe, mint 5 óra, ami jóval kevesebb az általa 8-11 óra közé saccolt átlagnál. És tény, hogy a co-op játékmóddal és a multival még évekig el lehet lenni, de szerinte a játékosoknak ettől még joga van a hosszabb történethez. ...ha már teljes áron veszi meg a játékot, bár ezt már én teszem hozzá. Főleg egy Splinter Cell: Conviction esetében, amiről egyébként a hamarosan megjelenő friss áprilisi GameStarban is kimerítő tesztet olvashattok. Ti hogy vagytok vele? Melyik a fontosabb? Játéka válogatja, vagy azért kellene valami standard?