A Sony jó néhány újonnan bemutatott játéka mellett nem meglepő, ha valaki elfeledkezett róla, hogy az E3-as konferenciájukon ott volt az Insomniac-féle Spider-Man is, amiről eddig az első trailer mellett nem kaptunk olyan sok infót. A stúdió Twitter-fiókját így folyamatosan kérdésekkel bombázzák a rajongók, de szerencsére a válaszok sem maradnak el.
Így például megtudtuk azt is, hogy alapvetően ugyanazt a grafikai motort használják majd, ami a tavasszal megjelent Ratchet & Clank alatt dolgozott. Az üzenet szerint ugyanis az Insomniac minden játékához fejleszt az aktuálisan használt engine-en, de ebből egyszerre mindig csak egyet használnak. Az előző játékuk viszonylag zárt pályáihoz képest ezúttal viszont egy szabadon bejárható világon dolgoznak, így valószínűleg kicsit máshogy fogják használni a meglévő technológiát.
@EtheralGamer Heh, Rachel. We always iterate our engine between games. We don't have more than one though.
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 27, 2016
@Luis_Mecatl7 open world
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 27, 2016
Nem csak itt a GSO kommentszekciójában furcsállták a rajongók a trailerben látott Pókember jelmezét, amire szintén kész válasza van az Insomniacnek. Egyfelől azért nem egy korai jelmezt látunk, mert a játékban már egy tapasztaltabb Pókembert irányíthatunk majd, ahogy mellkason lévő a fehér póknak is lesz jelentősége. Mindezt pedig nem magától találta ki a stúdió, hiszen a Marvellel is folyamatosan egyeztetnek a sztoriról.
@thismmafan keep in mind this is NOT an origin story, it's very much a more experienced Spider-Man
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 22, 2016
@freelance616 yup
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 17, 2016
@negrone working hard and hand-in-hand with Marvel to nail that
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 15, 2016
A stúdió elmondása szerint érdemes esetleg alaposabban is megnézni az első előzetest és nemcsak azért, mert amit látunk, az a játék engine-jével készült, hanem azért is, mert a játékban szereplő gonoszokra is elrejtettek néhány utalást. A játék egyébként nem csak a PS4 Neón, hanem a jelenleg is kapható konzolokon is így fog kinézni, ami valószínűleg nem kevés optimalizálást igényel majd. Így nem is meglepő, hogy a mostanra elég nagyra nőtt Insomniac túlnyomó része ezen a projekten dolgozik.
@iHuGi in game/engine/real-time. Running on current PS4 hardware, not the high-end PS4
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 19, 2016
@EserKenkankal there are some hints if you watch carefully!
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 22, 2016
@RClank84 vast majority of the studio
— Insomniac Games (@insomniacgames) June 30, 2016
Mit gondoltok, hosszú évek után ismét egy minőségi Pókember-feldolgozást kapunk majd?