Sok-sok szivárgás és pletyka után nemrég végre hivatalosan is leleplezték a következő Call of Duty-t, a második világháborúba visszarepítő Vanguardot, ami nem átallotta egy korábbi, konzolos Medal of Honorról koppintani a címét.
Ennél azonban sokkal többeknek feltűnt, hogy a játék traileréből és a Battle.net oldaláról is látványosan hiányzik az Actvision logója, melynek hátterébe nehéz nem azt látni, hogy cég körül kipattant zaklatási és diszkriminációs botrány káros hatásaitól szeretnék megvédeni az eladásokat.
A döntés már eleve kínos volt, hiszen a vállalat legismertebb sorozatáról beszélünk, vagyis csekély az esélye, hogy egy ilyen trükkel bárkit is át lehet verni, akit pedig mégis, az valószínűleg a botrányról sem értesült.
Az Activision viszont parádésan demonstrálta, hogy nincs az a cikis helyzet, amit ne lehetne tovább fokozni, az Axios újságírójának kérdésére ugyanis egy fájóan átlátszó válasszal szolgált: a PR-osztály által kiadott szöveg szerint a logó egy "kreatív döntés" miatt szublimált, amely pusztán azt tükrözi, hogy a Vanguard a Call of Duty franchise következő nagy dobása.
I asked Activision about the logo's absence, a change from other CoD reveals.
— Stephen Totilo (@stephentotilo) August 20, 2021
Their PR: "Call of Duty has continued to expand into an incredible universe of experiences. This was a creative choice that reflects how Vanguard represents the next major installment in the franchise” https://t.co/12PPrXRFcY
Ha minket kérdeztek, még egy "no comment"-tel, vagy ne adj' Isten egy őszinte beismeréssel is jobban járt volna a vállalat, de hát ebben a botrányban már többször is láthattuk, hogy az Actvisision Blizzardnak nem erőssége a kommunikáció.