Hirdetés

Sosem találnád ki, miért tüntették el az Activision nevét az új Call of Duty promóiról

|

Kínos választ adott a kiadó a nagy kérdésre.

Hirdetés

Sok-sok szivárgás és pletyka után nemrég végre hivatalosan is leleplezték a következő Call of Duty-t, a második világháborúba visszarepítő Vanguardot, ami nem átallotta egy korábbi, konzolos Medal of Honorról koppintani a címét.

Ennél azonban sokkal többeknek feltűnt, hogy a játék traileréből és a Battle.net oldaláról is látványosan hiányzik az Actvision logója, melynek hátterébe nehéz nem azt látni, hogy cég körül kipattant zaklatási és diszkriminációs botrány káros hatásaitól szeretnék megvédeni az eladásokat.

Hirdetés

A döntés már eleve kínos volt, hiszen a vállalat legismertebb sorozatáról beszélünk, vagyis csekély az esélye, hogy egy ilyen trükkel bárkit is át lehet verni, akit pedig mégis, az valószínűleg a botrányról sem értesült.

Az Activision viszont parádésan demonstrálta, hogy nincs az a cikis helyzet, amit ne lehetne tovább fokozni, az Axios újságírójának kérdésére ugyanis egy fájóan átlátszó válasszal szolgált: a PR-osztály által kiadott szöveg szerint a logó egy "kreatív döntés" miatt szublimált, amely pusztán azt tükrözi, hogy a Vanguard a Call of Duty franchise következő nagy dobása.

Ha minket kérdeztek,  még egy "no comment"-tel, vagy ne adj' Isten egy őszinte beismeréssel is jobban járt volna a vállalat, de hát ebben a botrányban már többször is láthattuk, hogy az Actvisision Blizzardnak nem erőssége a kommunikáció.  

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)