Akkor tudja egy játék igazán meghosszabbítani az élettartamát a piacon, hogy a játékosok kezébe adja a tartalomgyártás lehetőségét. Legyen szó akár egy egyszerű pályaszerkesztőről vagy akár egy teljes modding suite-ról, teljesen biztos, hogy a rajongók ki fogják hozni belőle a maximumot.
Ugyanerre épít a Stardock legújabb 4X stratégiai játéka is, a Sorcerer King: Rivals, amiben a fejlesztők ígérete szerint minden eszközt megkapunk ahhoz, hogy megalkossuk a saját szerepjátékunkat, amit aztán könnyen, macera nélkül megoszthatunk a világgal.
Az első rész (aminek csak simán Sorcerer King volt a címe) egy amolyan isten szimulátor volt, melyben a játékosnak egy hatalomra törő mágust kellett megállítania az ördögi terveiben. Nem volt egyáltalán rossz játék, de a Stardock is elismerte, hogy hamar unalmassá vált az egész, így a koncepciót megfordítva a folytatásban a játékosnak kell istenné válnia, amiben a riválisai próbálják majd megakadályozni.
A Sorcerer King: Rivals megjelenése szeptember 22-én várható, egyelőre úgy tűnik, hogy csak PC-n. Nektek hogy tetszik?