Hirdetés

Sony - Megérte az exkluzivitás?

|

A Sony a PlayStation 3 piacra dobása óta új, exkluzív címekkel próbálja rávenni a népet a vásárlásra, de vajon bejött-e a taktika?

Hirdetés

A PlayStation 3 színre lépése óta ugyanazt a stratégiát követi a Sony. Új, be nem járatott exkluzív játékokkal próbálta meg elcsábítani a gamereket. Ezen játékok legtöbbje igen jófajta alkotás, gondoljunk csak a Killzone 2-re például, a szakmát legalábbis többnyire meggyőzték.

A vásárlókat azonban úgy tűnik nem annyira. Ez derül ki az alábbi kis táblázatból. Mint kiderült, a nagy Sony címek nem teljesítettek valami jól a boltokban. A listán szereplő adatok nem tartalmazzák azokat a példányokat, melyeket géphez csomagoltak, így nem teljes, de azért tanulság levonható belőle. Látható, hogy az egyetlen játék, melyből egymillió példány felett sikerült eladni, az a Resistance első része. Ez elég karcsú, főleg ha azt vesszük, hogy a Gears of War egy hónap alatt produkált ilyen eladásokat. A Gears of War 2 pedig másfélmillió eladott példánnyal büszkélkedhetett egy hónap alatt. Jövőre persze kicsit más lesz a helyzet, hiszen a God of War 3, és a Gran Turismo majd lendít a helyzeten, de hogy helyes volt-e a stratégia, az azért kétséges.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)