Emlékeztek még a 2005-ben bemutatott Killzone 2 játékmenetre, melyről később kiderült, hogy mindössze renderelt jelenetek sorozatából állt?
Hermen Hulst, a fejlesztő Guerilla Games társalapítója egy interjúban elmondta, hogy a Killzone: Shadow Fall esetében biztosra mentek, olyannyira, hogy kockáztattak is: a PlayStation 4 bemutatóra még tartalék videót sem vittek arra az esetre, ha valami balul sülne el a valós játékmenet közben.
Erre pedig minden esély megvolt, ugyanis három ritka bugot csak az utolsó napon sikerült kiirtani a játékból, de még így is fennállt a veszélye egy összeomlásnak. "Nagyon ideges voltam, miközben láttam Stephen-t játszani a színpadon, és sok programozó szintén így volt vele, itt az amszterdami irodában. De megcsináltuk" - mesélte Michiel Van Der Leeuw, a technikai rendező.
A készítők azt is elárulták, hogy a játékmenet annyira volt valóságos, amennyire csak lehetett, "ennél valóságosabb már nem lesz" a fejlesztés során. A Killzone: Shadow Fall még idén érkezik PlayStation 4-re, nálunk sok kolléga dörzsöli már a tenyerét. Ti várjátok?