Nemrég hallhattunk róla, hogy a Sony - akármennyire is jól fogy a PlayStation 4 - a mobilos ágazatuk várakozásoknál rosszabb teljesítménye miatt nem zárt valami fényes pénzügyi évet. Ez is közrejátszhatott abban a döntésben, hogy a Sony nem siet, hogy megújítsa az év végén lejáró szponzori megállapodását a FIFA-val.
Ezzel az Emirates légitársaság után újabb nagy szponzort veszíthetne el a labdarúgó szövetség, ahogy a Coca Cola is csalódottságát fejezte ki a katari és az orosz VB kapcsán kirobbant korrupciós botrányok miatt. A nyolc éves együttműködés 222 millió font értékű (ami nagyjából 85 milliárd forintnak felel meg) támogatást jelentett a FIFA-nak.
Így érthető, hogy a szervezet szóvivője azt nyilatkozta, hogy tény, hogy a jelenlegi megállapodás lejárt december 31-ével, viszont jelenleg is tárgyalnak a Sonyval. Sajtóértesülések szerint a japán cég inkább belső szerkezeti reformok befejezésére fordítaná az így felszabaduló pénzt.