Hirdetés

Sokat köszönhet a Kingdom Come: Deliverance 2 az Xbox Series S konzoloknak

|

A Kingdom Come: Deliverance 2 fejlesztői a gyengébb rendszerekre optimalizáltak a jobb teljesítmény érdekében.

Hirdetés

A Warhorse Studios PR-menedzsere, Tobias Stolz-Zwilling elmagyarázta, miért döntöttek úgy, hogy a Kingdom Come: Deliverance 2 fejlesztése során kiemelten figyelnek az alacsonyabb teljesítményű rendszerekre. Az Xbox Series S-re végzett optimalizálásnak köszönhetően nemcsak a gyengébb hardvereken, hanem az erősebb rendszereken is javult a játék teljesítménye, lehetővé téve a magasabb képfrissítési sebességet.

A Kingdom Come: Deliverance 2 rendkívül sikeres rajtot vett, magas játékosszámokkal és pozitív kritikákkal. Ez részben annak is köszönhető, hogy a játék több platformon is gördülékenyen fut. Az egyik ilyen platform az Xbox Series S, amely rákényszerítette a fejlesztőket, hogy hatékonyabban optimalizálják az RPG látványvilágát. A Warhorse Studios PR-menedzsere az Iron Lords Podcast adásában beszélt arról, hogyan segítette a Series S a fejlesztést.

Ironikus módon a játék az idősebb hardvereket hagyományosan megterhelő CryEngine-t használja. A Warhorse Studios társalapítója, Daniel Vávra korábban kritikával illette az Unreal Engine-t, mivel szerinte az nyílt világú játékok esetében nem elég hatékony. A fejlesztőcsapat végül jól döntött, mivel a CryEngine kiválóan működik a Kingdom Come: Deliverance 2 hatalmas térképein.

Hirdetés

A PlayStation 5 és Xbox Series X konzolokon a játék két módot kínál: fidelity mode és performance mode. A fidelity mód 1440p felbontáson, 30 képkocka/másodperc sebességgel futtatja a játékot, míg a performance mód 1080p mellett 60 fps-re növeli a képfrissítési sebességet. A PlayStation 5 Pro 1296p felbontás mellett stabil 60 fps-t biztosít, PSSR felskálázással, amely élesebb képet eredményez.

Az Xbox Series S kevesebb számítási kapacitással rendelkezik, így ott a játék 1080p felbontáson, 30 fps sebességgel fut. A fejlesztők azonban nem csökkentették a minőséget minden platformon emiatt - éppen ellenkezőleg, az optimalizálásoknak köszönhetően a PC-s és erősebb konzolos verziók is profitáltak a fejlesztésekből.

A PC-s játékosok jól tudják, hogy az árnyékok és tükröződések csökkentése gyorsan növeli az fps-t sok játékban. A CryEngine kissé kevésbé modern világítási rendszere azonban pozitív hatással van a teljesítményre. Ennek ellenére a Kingdom Come: Deliverance 2 térképei vibrálóak és magával ragadóak maradtak. Míg sok mai játék akadásokkal és teljesítményproblémákkal küszködik a megjelenéskor, a Kingdom Come: Deliverance 2 már az első napoktól kezdve stabil élményt nyújt, még az Xbox Series S és a gyengébb PC-k esetében is.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)