Hirdetés

Sokan háborognak, de mi már most imádjuk a God of War: Ragnarök Thorját

|

A Santa Monica Studio elrugaszkodik a mostanában annyira népszerű MCU-s víziótól, és jóval realisztikusabb formában prezentálja a mennydörgés istenét.

Hirdetés

Habár a God of War: Ragnarök megjelenéséről sajnos továbbra is csak annyit tudunk, hogy valamikor jövőre kerül rá sor, a PlayStation Showcase-en legalább megkaptuk az első kedvcsinálót a 2018-as elődnél hosszabbnak ígérkező kalandhoz.   

A fejlesztő Santa Monica Studios a műsor után is csepegteti az információkat, így tudtuk meg például, hogy nem lesz trilógia a történet északi szála, és így derült fény arra is, hogy miként mutat majd a főellenségként feltűnő Thor az új epizódban.

Hirdetés

Rag Grassetti, a játék művészeti vezetője ugyanis a Twitteren osztotta meg a karakter hivatalos artworkjét, melynek láttán nehéz elkerülni az összehasonlítást a Marvel filmes univerzumjában látott, Chris Hemsworth-féle sármőrrel. A God of War Thorja ugyanis egy jól megtermett, természetes erőt sugárzó pocakos figura, csapzott szakállal és kötelező morcos tekintettel:

Magyarán a Ryan Hurst (Kemény motorosok) hangján megszólaló karakter sokkal közelebb áll a mennydörgés istenének a Bosszúállók: Végjátékban látott verziójához, s ezzel valahogy hihetőbb is a megjelenése, hiszen nagyjából így képzelünk el egy északi harcost, aki még jóval a mindenmentes étrendek kora előtt élt, és nem vetette meg az alkoholt sem. Ami viszont még fontosabb, hogy a skandináv mondavilág eredeti Thorja is ehhez a vízióhoz áll közelebb.

A God of War: Ragnarök rendezője, Eric Williams a Game Informernek adott interjújában arról is mesélt, miért döntöttek a pocakos Thor mellett:

"Hát, nem is tudom, csak azt akartuk, hogy nagyfiú legyen. Ott a Marvel-féle értelmezés, ami egy dolog, és érdekes. Mi viszont mélyebbre akartunk ásni a mitológiában."

Williams szerint az efféle alkatú emberek nagyon határozott jelenléttel bírnak, s nem mindig az izmok miatt. A rendező "emberi falhoz" hasonlította ezt a testfelépítést, ami Thor esetében persze "isteni fallá" fokozódik. Azt pedig már a kreatív irányt dirigáló Cory Barlog tette hozzá ugyanebben az interjúban, hogy csillogó izomtömeg nélkül is lehet erőteljes és félelmetes karaktert alkotni.

A jelek szerint a Santa Monica Studios jól döntött, mivel az internet népe odavan az új Thorért, a látványtervre adott reakciók legalábbis eddig elsöprően pozitívnak tűnnek. Minket abszolút megnyertek az elképzeléssel, s persze alig várjuk, hogy akcióban is láthassuk Kratos háta mögül.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)