Ha nagyobb csapat dolgozik rajta, és több pénz, illetve idő jut rá, valószínűleg jobban sikerül a Sniper Ghost Warrior 3, ami így legnagyobb jóindulattal is közepes lett.
Maguk a fejlesztők is elismerték, hogy túl nagyot álmodtak, és a legjobb, amit tehetnek, hogy visszakapcsolnak és maradnak a hagyományos, küldetésalapú felépítésnél. Minden misszió során elsődleges és másodlagos feladatokat kell majd végrehajtanunk a szibériai vadonban (nem egy kellemes környék, és a szeszélyes időjárás hátráltathat minket), a pályákat pedig kimondottan az adott küldetéshez igazítják. Ugyanakkor többféleképp is nekiláthatunk a teendőknek, rajtunk múlik, hogy látjuk jónak, esetleg második nekifutásra kipróbálunk-e valami a már beválttól eltérőt. Nagy hangsúlyt helyeznek az újrajátszhatóságra is.
Többjátékos módot terveznek, de erről egyelőre semmit nem tudni. A Contracts 2019-ben jelenik majd meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, mi pedig mindenképp örülünk annak, hogy a csapat a saját határain belül igyekszik a lehető legtöbbet nyújtani.