A játékosok és a kritikusok körében is nagy sikert aratott a Celeste nevű indie csoda, amit még a The Game Awards 2018-on is az év játékának jelöltek. Azonban a fejlesztők már korábban belekezdtek egy másik projektbe, amit a jelek szerint most sajnos kénytelenek voltak kukázni.
Még 2016-ban lett bejelentve a procedurálisan generált, metroidvania stílusú Skytorn, amin a Celeste mögött álló stúdió dolgozott. Viszont a játék vezető fejlesztője, Noel Berry most bejelentette, hogy sajnos nem fog elkészülni a Skytorn. Berry szerint a törlés egyik fő oka az, hogy több olyan probléma is van a játékkal, amire egész egyszerűen nem tudott megoldást találni a csapat.
A metroidvania tehát nem készül tovább, de a fejlesztőbrigád nem oszlik fel, hanem belevágnak egy teljesen új alkotásba, amiről 2019-ben még többet megtudhatunk majd. Alább pedig megnézhetitek azt, hogy nagyjából milyen játékélményt kínált volna a törölt Skytorn.
Ti sajnáljátok, hogy nem készül el a játék?