Többek között ezt állítja Petrekovits Péter, a játék fő-designere, aki narrálja is a fejlesztői naplót - sajnos csak angolul.
Ez utóbbi érhető, hiszen a játék az egész világnak készült, de kedves Digital Reality, a videó magyar verziója talán belefért volna az időbe/energiába, nem? Jó érzés lett volna nekünk, magyar gamereknek, akik büszkék voltunk/vagyunk a Digital Realityre. Nos, személyes panaszüzemmód OFF, beszéljünk a játékról.
Mint bizonnyal tudjátok, a SkyDrift egy arcade repülőgépes verseny, tehát nem szimulátor. Olyannyira nem, hogy a mostani videóból ki is derül: a játékban szereplő repülőgépek nem is valóságosak, hanem tisztára a képzelet szülöttei. Le a sapeccal a designerek előtt, mert ilyen dögös gépeket a valóságban sem nagyon látni. Tehát a gépek - a legérdekesebb rész talán az, amikor Péter elmeséli, hogy a tesztelés során ha egy új gépet adtak a teszternek és az se nem utálta, se nem szerette, akkor tudták, hogy valami nem stimmel - egy idő után ugyanis a fejlesztők is imádói lettek saját gépeiknek, érzelmileg kötődni kezdtek hozzájuk.