Az EA az utóbbi idők egyik legkevésbé ártalmas marketingötletével állt elő: bizonyos termékek vásárlása esetén extra tartalmakat oldhatunk fel a SimCityben.
A hőbörgés persze megy, hiszen senki nem azért vette meg a játékot, hogy lépten-nyomon hirdetésekbe botoljon. A játék első ingyenes DLC-je egy elektromos autó-töltőállomást adott hozzá az épületek készletéhez, ami mindössze hat hónapon keresztül érhető el, ugyanakkor bármilyen nagyításban látszik a pirossal felfestett Nissan felirat. A legújabb megállapodás több tartalommal kecsegtet: két, az Egyesült Államokban népszerű, fogápolásra szakosodott cég termékein található egy matrica egy kóddal, mely háromféleképpen váltható be. Ha a hamarosan megszűnő SimCity Social rajongói vagyunk, 35 SimCash lehet a jutalmunk, amit elverhetünk a játék utolsó napjaiban. Ha Originen szeretnénk vásárolni, 40 dollár feletti vásárlás esetén 5 dollár kedvezményt kapunk. A legérdekesebb viszont a SimCityhez fűződő akció, ha ugyanis ezt választjuk, a turisták számára igen csábító Road Attractions Set tárgyait helyezhetjük el városunkban, egész pontosan ezeket:
- Hatalmas kertitörpe
- Dolly, a dinoszaurusz
- Llarry, a láma
- MaxisMan szobor
- A világ legnagyobb zsinórgombolyagja
Nektek megérné fogkrémet váltani ezért az öt, egyébként igen viccesnek hangzó látványosságért? Mennyire zavaró ez a fajta marketing?