Az izgalmasra és csavarosra sikerült Metroid Dread ismét a játékosok irányítására bízza az egyik legikonikusabb karaktert, Samus Arant, akivel ezúttal a ZDR bolygót fedezhetjük fel a Metroid Fusion története után járva, kizárólag Nintendo Switchen.
A fejlesztők visszatértek a hagyományos, 2.5D-s nézethez, vagyis a játékmenet nagy részében oldalról láthatjuk főhősünket, és csak néha mozdul el a kamera a filmszerű hatás vagy egy pontosabb célzás kedvéért.
Ez a megoldás a hardverigény tekintetében is kifizetődőnek bizonyult, valamint lehetőséget biztosított a fejlesztőknek, hogy trükközzenek a pályák kidolgozásával, az ellenfelek mozgásával.
Ezekre a turpisságokra, kameratrükkökre és elmés megoldásokra azonban rávilágít egy Shesez nevű YouTuber új videója, amely egy eszköznek köszönhetően lerántja a leplet a háttérrészletekről.
A videós ezzel a módszerrel meg tudta állítani a játékot és elforgatva a kamerát közelebb hozni az eseményeket, valamint be tudta barangolni a pályák távolabbi és rejtett részeit is. Ennek köszönhetően megtapasztalta, hogyan teleportálnak az ellenfelek (az EMMI-k), miképpen néznek ki azok a lények, amiknek csak egy része látszik, és hogy milyen közelebbről az a környezet, ami 2.5-ben, távolabbról szépnek tűnik.
Fontos megjegyezni, hogy a videó spoilereket tartalmazhat a Metroid Dreadből, így csakis akkor kattints, ha ez nem zavar vagy már végigjátszottad.
Ha már úgyis a Metroid Dread a téma, nektek hogy tetszett az új cím? Vagy már csak egy Metroid Prime mozgatna meg titeket?
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.