A Sid Meier's Civilization VI szerencsére az első kiegészítő megjelenése előtt is teljes értékű játéknak érződik, így nem olyan nagy baj, hogy egyelőre csak további játszható népek érkezéséről tudunk. A Firaxis hamarosan ezekből még kettőt épít a játékba, akik közül Perzsiát már be is mutatták.
Az ő különleges egységük a távolsági és közelharci fegyverekkel is ellátott Halhatatlan lesz, ami nem éppen meglepő azt tekintve, hogy ki lesz Perzsia vezetője. A játékban ugyanis II. Kurus (vagy görögösen Kürosz) Király képviseli majd a Civilization VI legújabb játszható nemzetét, akinek korábbi katonai szövetségeseit és saját családtagjait is le kellett győznie hódításai során, miközben megalapította az Óperzsa Birodalmat. Az ő különleges képessége így abban áll, hogy kisebb diplomáciai büntetés mellett indíthat meglepetés háborúkat, illetve ilyenkor egységei plusz egy mezőt mozoghatnak.
De nem csak a Halhatatlanokra épülő hódításait játszhatjuk újra a Firaxis játékában, hanem egyedi fejlesztésként különleges kerteket is építhetünk városainkba (ami a kultúrához és bevételeinkhez is hozzájárul), hiszen Kurus a művészeteket is pártolta birodalma felállítása után. Emellett egy ráadás kereskedelmi útvonalat is kiépíthetünk, ha feloldjuk a politikai filozófia polgári fejlesztést, ami segít majd a háborúink, vagy másfajta fejlődésünk finanszírozásában.
Hogy ki lesz a másik, tavasszal érkező új nép, azt majd csak később tudjuk meg, de az már biztos, hogy külön és együtt (valamivel olcsóbban) is megvehetjük majd a Civilization VI két új népét és a hozzájuk tartozó scenariókat tartalmazó DLC-ket.