Nem akármilyen nevekkel társult a Splash Damage, hogy egy új, nyitott világú túlélőjátékot készítsenek. A jelenleg Project Astrid néven emlegetett program fejlesztését Michael 'Shroud' Grzesiek és Chris 'Sacriel' Ball segítik, akik sok-sok éve kiemelt szerepet töltenek be az FPS-közösségben.
Mindketten rengeteg tapasztalattal rendelkeznek a lövöldözős játékok terén, Sacriel annak idején Battlefield 3-as és DayZ-s tartalmakkal robbant be, Shroud pedig többek között az észak-amerikai CS közösség oszlopos tagja volt, mielőtt főállású streamerré avanzsált volna.
A páros a Splash Damage kreatív vezetőjével együtt jelentette be, hogy közösen új projektbe fogtak. Shroud elmesélte, először Sacriel kereste meg azzal, hogy lenne-e kedve közösen készíteni egy játékot, amire a kanadai streamer rögtön rábólintott. Ezután kerültek kapcsolatba a Splash Damage csapatával, amelynél már épp formálódni kezdett egy túlélőjáték.
A Project Astrid bejelentő videójában Shroud elég egyértelműen fogalmaz:
"A világ legjobb túlélőjátékát akarom elkészíteni, ez a célom."
A Splash Damage srácainak elég meggyőző a portfóliója: dolgoztak az Enemy Territory című Wolfenstein és Quake spin-offokon, kivették a részüket a Gears of War franchise-ból, a Halo The Master Chief Collectionből és ők felelősek a Gears Tacticsért is. A rutin tehát megvan, Shroud és Sacriel közreműködésével pedig épp az a plusz kerülhet bele a játékba, ami megannyi elsőre jónak tűnő, később mégis vérszegénynek ható alkotásból kimarad. Az a bizonyos titkos összetevő, amitől a harc minden pillanata élvezetessé válik.
A Project Astrid fejlesztése még nem kezdődött el, egyelőre csak az előkészítése folyik, de a közeljövőre nézve több részletet ígérnek a fejlesztők. Addig is apróbb morzsákat minden bizonnyal Shroud és Sacriel Twitch-csatornáján van a legjobb esélyünk elkapni.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!