A Shadow of the Beast remake-jét el kellett tolni néhány hónappal, de a legújabb gameplay videó alapján úgy tűnik, a Heavy Spectrum csapata részéről megérte befektetni az extra munkát. Bár a videót kommentáló fejlesztők megemlítik a fejtörőket és a platformer részeket is, ez a trailer alapvetően a harcról szól.
Az irányításról a videót nézve nem fogunk sokat megtudni, az viszont már most látszik, hogy a főszereplő animációi elég jól sikerültek, így valószínűleg a teljes játékban is élvezetes lesz nézni, ahogy Aarbron elintézi az ellenfeleit. Bár a fejlesztők elmondása szerint a blokkolás gombja hasznos lesz a Shadow of the Beastben, azt is láthatjuk, hogy ha hajlandóak vagyunk egy kicsit kockáztatni, látványosan és gyorsan is átkaszabolhatjuk magunkat egy adag ellenségen. Az is látszik, hogy a Heavy Spectrum merített az eredeti játék korának játékkultúrájából, a játékost ugyanis arra ösztönzik, hogy minél magasabb pontszámot szerezzen egy-egy szinten.
Ráadásul a pontjainktól függő rangjaink segítenek karakterünk fejlesztésében is, a lehető legmagasabb pontszám eléréséhez pedig nem a legkönnyebb út vezet. A kombónk megőrzéséhez például nem csak azt kell elkerülnünk, hogy megüssenek, hanem a legmagasabb szorzó eléréséhez a Rage Chain nevű képességet sem használhatjuk, pedig ezt aktiválva rövid ideig minden ellenfelet egyetlen ütéssel elintézhetünk. Szóval egyelőre jó kis régimódi szeletelésnek tűnik a Shadow of the Beast, hogy milyen lett a végleges játék, az pedig május 17-én kiderül PS4-en.