Miután a Halo 4 kreatív rendezője és a 343 Industries vezetője elhagyta a csapatot, új stúdiót alapított Midwinter Entertainment néven, amely egykori Battlefield fejlesztőket is tömörít magában. Első nagyszabású címüket most jelentették be, amely nem csupán azért reményteli, mert a Halo 5 Warzone játékmódjából merít ihletet, hanem mert partnerségre léptek az Improblable vállalattal, amely kölcsönzi számukra a plusz számítási kapacitást biztosító, SpatialOS nevű felhőalapú technológiát és anyagilag is támogatja őket.
A Scavengers egy multiplayerre koncentráló túlélő lövölde lesz, amelynek egy hatalmas poszt-apokaliptikus világ szolgál hátteréül. A nem túl távoli jövőben járunk, amikor egy aszteroida elpusztítja a Holdat, ezzel pedig egy új jégkorszakba taszítja a Földünket. Az esetet tovább súlyosbítja, hogy egy rejtélyes kór is terjedni kezdett a bolygón, amely megfertőzte az élővilágot, rémségekké változtatva az élőlényeket. A játékosok csapatokba verődve a dinamikusan változó világ felfedezése közben egymással és a mesterséges intelligencia által hajtott szörnyekkel is megküzdenek, amelyek frakciókat alkotnak, de a harcok mellett a túlélőelemeken (mint a craftolás) is hatalmas hangsúly lesz.
Az Unreal Engine 4 által hajtott Scavengers egyelőre még a fejlesztés korai szakaszában tart, így a fenti videó is csak koncepciós rajzokat mutat róla az ígéretek mellett. A vezető platform a PC, de konzolokra is el fog készülni, viszont egyjátékos kampányra nem érdemes számítani.
A Midwinter azt ígérte, hogy a hamarosan kezdődő GDC-n több információt is hallhatunk majd a projektről. Ti mit gondoltok az elképzeléseikről?