Egyik ilyen játékuk a kellemesre sikeredett Sacred volt, mely a méltán legendás Diablo azon klónjai közé tartozott, amelyek képesek voltak valami újat is nyújtani a játékosoknak. Egyedi fejlődésrendszer, lovaglás, változatos és egzotikus hősök, s egy szabadon bejárható világ.
A folytatás érkeztére érdemes lett volna súlyos összegben fogadni, hiszen az elsÅ‘ rész, s annak kiegészÃtÅ‘ lemeze több mint másfél millió példányban kelt el, ami egy pc-s játéktól korunkban több, mint dÃcséretes.
A kistestvér a tervek szerint márciusban jelent volna meg PC-re és X360-ra, ám mint már tudjuk, további fél év haladékot kértek a fejlesztÅ‘k. Ha mindezt a játékmenet csiszolására, s kellÅ‘ alapossággal végrehajtott féregÃrtásra fordÃtják, akkor csak jól járhatunk.
Sacred II - Ork törzsfő talpig vértben
A német Ascaron-t nem övezi akkora felhajtás, mint a Crytek csapatát, játékaik azonban stabil rajongótáborra épÃthetnek.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés