A német Ascaron legsikeresebb alkotása fennállása óta a Sacred volt, amit kiegészítőjével együtt megközelítőleg kétmillió példányban fogyasztottak el a vásárlók világszerte. Ha ezek után nem csinál valaki folytatást, az vagy bolond, vagy már alulról szagolja az ibolyát. Szerencsére esetünkben egyik helyzet sem állt fenn, s a folytatás, vagyis kronológiai szempontból inkább előzmény annak rendje, s módja szerint meg is jelent PC-re. A lecserélt grafikus motor, és az új karakterosztályok mellett szinte minden maradt a régiben. Ugyanaz a hatalmas és szabadon bebarangolható játéktér, és ugyanazok a hibák. A konzolos verziók alapvetően "csak" a kontrollerre hangolt irányítást és az átdolgozott kezelőfelületet tekintve térnek majd el az eredetitől, ám az extra fejlesztési idő akár azt is jelentheti, hogy kevesebb kigyomlálandó hiba marad a boltokba szánt korongokon. Az Xbox 360-as verziót bemutató trailer végén még egy megjelenési dátumot is láthatnak a szemfülesebbek (március 24.), ami nem feltétlenül egyezik a korábbi híradásokkal. A bemutató tárgyát képező változat egy gépen két, Xbox LIVE-on keresztül pedig négy személy részére kínál multiplayer örömöket. Ezek után szeretettel várjuk a PS3-as videót is.
Sacred 2: Fallen Angel - Így fest konzolon
A PC-n már bemutatkozott hack'n'slash Xbox 360-ra írt verzióját csodálhatjuk meg jó néhány percen keresztül.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés