Hirdetés

RTHDRIBL Tech-demó!

|

Jó, jó, ne üssetek :) Ezt nem hagyhattam ki. Bizonyára sokan hallottatok a High-Dynamic Range Rendering előnyeiről, volt ilyen videócska a Half-Life 2-vel kapcsolatban is, és egyre több játékban élvezhetjük (majd). Na, mindezt most élőben is megszemlélhetitek egy kis tech-demó keretében. Warning: a cucc csak Pixel Shader 2.0-t és DX9.0-t támogató kártyákon hajlandó elindulni... hát nem fura? Katt!

REAL-TIME HIGH DYNAMIC RANGE
IMAGE-BASED LIGHTING DEMO
(Demó - 21,12 MB)

Hirdetés

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)