Richard Marcinko 1958 és 1988 között szolgálta hazáját tengerészgyalogosként. A ma már Rogue Warrior című önéletrajzi ihletésű regénysorozatának bevételeiből éldegélő veteránt bízták meg a nyolcvanas évek elején egy terrorelhárító egység összeállításával, valamint érinthetetlennek vélt amerikai célpontok tesztelésével.
Ő és tizenhárom társa olyan célpontokat tudott megközelíteni észrevétlenül, mint az elnök különgépe (Air Force One), egy amerikai nagykövetség, haditengerészeti támaszpontok, nukleáris tengeralattjárók, civil repterek. Ezzel rávilágított arra, hogy hiba volt nyugdíjas tábornokok által támogatott privát cégekre bízni a kiemelt fontosságú létesítmények őrzését.
Marcinko vélhetően értette a dolgát, így bizonyára nem lesz izgalmaktól mentes az eredetileg a Zombie Studios által elkezdett, ám végül a Rebellion műhelyében kikötött Rogue Warrior.
A hangsúly elsősorban az észrevétlenségen, az ellenfelek néma csendben történő kiiktatásán (kés ugyebár) van az esztelen lövöldözéssel szemben.
Miután a Demo Dick becenévvel illetett tengerészgyalogos nem golyóálló, ezért a játékba fedezékrendszert is építettek, így a biztonságot nyújtó tereptárgyak mögül akár vaktában is tüzelhetünk. Némelyik fedezék azonban elpusztítható, ezért érdemes jól megválasztani, hova ássuk be magunkat.
A történet szerint a nyolcvanas években járunk Észak-Koreában, ahol vissza kell szereznünk a ballisztikus rakáták indítóira vonatkozó titkos információkat, mielőtt még sikerülne kielemeznie az ellenségnek. Korea után a Szovjetunió területén is ténykedünk majd, ellenfeleink pedig elsősorban katonák és terroristák lesznek. A játék érdekessége, hogy Marcinko játékbeli alteregója Mickey Rourke hangján szólal meg.
Minimum:
Intel Pentium IV 3.2 Ghz vagy jobb
256 MB - DirectX 9.0c komaptibilis grafikus kártya
1 GB memória Windows XP / 2 GB memória Windows Vista alatt
Ajánlott:
Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 2300
512 MB - DirectX 9.0c kompatibilis grafikus kártya
2 GB-RAM