Nemrég szóba került, hogy a Red Dead Redemption 2 fejlesztése során a csapat egy része olykor rengeteg dolgozott egy héten. Most pedig a stúdió egyik volt dolgozója mesélt egy kicsit arról, mik zajlottak néha a Rockstarnál.
Job J Stauffer korábban a Rockstar Games csapatát erősítette, és most a Kotaku egyik újságírójának tweetje kapcsán számolt be saját élményeiről. Stauffer azt állítja, hogy a Grand Theft Auto IV fejlesztésének idején olyan érzés volt dolgozni, mintha valaki pisztolyt tartana az ember fejéhez a hét minden napján. A bejegyzés szerint hétvégente is benn kellett lenni a munkahelyen, mert előfordulhatott, hogy benéz a stúdióba Sam vagy Dan Houser. akik szerették azt látni, hogy mindenki legalább olyan keményen dolgozik, mint ők.
It's been nearly a decade since I parted from Rockstar, but I can assure you that during the GTA IV era, it was like working with a gun to your head 7 days a week. "Be here Saturday & Sunday too, just in case Sam or Dan come in, they want to see everyone working as hard as them." https://t.co/TaQS5LnaAa
— Job J Stauffer (@jobjstauffer) 2018. október 16.
Stauffer közzétett egy második posztot is, amiben arról mesélt, hogy egyszer lebetegedett, kivett egy szabadnapot, és ennek kapcsán írt egy tweetet, mire figyelmeztetést kapott a Rockstartól, mert nem ment be dolgozni, valamint a Twitteren hülyéskedett.
There was an instance in 08 or 09 when I legitimately had THE FLU. Needed a day off. Went to Drx, got an Rx for Tamiflu, had an allergic reaction, tweeted a photo, then got put on notice for not coming in to work and 'fooling around on twitter' instead. True story. Fucking crazy. https://t.co/TaQS5LnaAa
— Job J Stauffer (@jobjstauffer) 2018. október 16.
Szerintetek tényleg ekkora lehet a hajtás a csapatnál?