Hirdetés

A Rockstar Games egyik korábbi munkatársa szerint néha elképesztő tempóban kellett dolgozni a stúdiónál

|

Egy fejlesztő elég érdekes hasonlattal jellemezte a munkakörülményeket a Twitteren.

Hirdetés

Nemrég szóba került, hogy a Red Dead Redemption 2 fejlesztése során a csapat egy része olykor rengeteg dolgozott egy héten. Most pedig a stúdió egyik volt dolgozója mesélt egy kicsit arról, mik zajlottak néha a Rockstarnál.

Hirdetés

Job J Stauffer korábban a Rockstar Games csapatát erősítette, és most a Kotaku egyik újságírójának tweetje kapcsán számolt be saját élményeiről. Stauffer azt állítja, hogy a Grand Theft Auto IV fejlesztésének idején olyan érzés volt dolgozni, mintha valaki pisztolyt tartana az ember fejéhez a hét minden napján. A bejegyzés szerint hétvégente is benn kellett lenni a munkahelyen, mert előfordulhatott, hogy benéz a stúdióba Sam vagy Dan Houser. akik szerették azt látni, hogy mindenki legalább olyan keményen dolgozik, mint ők.

Stauffer közzétett egy második posztot is, amiben arról mesélt, hogy egyszer lebetegedett, kivett egy szabadnapot, és ennek kapcsán írt egy tweetet, mire figyelmeztetést kapott a Rockstartól, mert nem ment be dolgozni, valamint a Twitteren hülyéskedett.

Szerintetek tényleg ekkora lehet a hajtás a csapatnál?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)