Dean Hall neve sokak számára ismerősen csenghet, hiszen zombis játéka, a DayZ hosszú évekig az early access sötét bugyraiban zötykölődött, mire tavaly hivatalosan is megjelent. Ő időközben lelépett a csapattól, megalapította saját stúdióját, és úgy tűnik, nagyon korrekt feltételeket biztosít a munkatársainak.
Hall a Stuffnak árulta el, hogy vannak olyan dolgozók az új-zélandi székhelyű Rocketwerkz csapatánál, akiknek nincs megszabva, évente hány szabadnapot vehetnek ki. A stúdiónál három kategóriába vannak osztva a munkatársak, így az újoncok a hagyományos munkarend szerint dolgoznak, a felettük lévőknek korlátlan betegszabadságuk van, a legfelső "rangba" tartozók pedig akkor mennek szabadságra, amikor csak akarnak.
Sőt, Hall szerint volt olyan, aki ritkábban ment szabadságra a korlátozások megszüntetése után, ezért a vállalatnak be kellett vezetnie egy minimumot, ami azt jelenti, hogy évente legalább négy hétet munka nélkül kell tölteniük a dolgozóknak.
A Rocketwerkz egyébként már több játékot is piacra dobott, legutóbb a Stationeers című űrállomás-szimulátorral örvendeztettek meg bennünket, ami jelenleg korai hozzáférésen keresztül játszható.