A túlélőjátékok divatja talán lejjebb áldozott azóta, hogy Dean Hall előrukkolt a DayZ ötletével, az azóta saját stúdióval dolgozó dizájner ennek ellenére teljesen nem szakadt el a műfajtól. Új játékát pedig már ki is próbálhatja, aki egy kis bázisépítésre vágyik.
Hall csapata, a Rocketwerkz még áprilisban leplezte le a Stationeerst, amiben elég részletes rendszerek mellett próbálhatjuk ki, hogyan teljesítenénk egy űrbéli bázis parancsnokaként.
A menedzser- és a túlélőjátékokat ötvöző alkotás a héten megvásárolható lett egy korai hozzáférésű változatban, aminek kapcsán rengeteg rajongói visszajelzésre számít a csapat. A készítők egyébként az ígérik, a Stationeers elég komoly kihívást jelent majd, minden pillanatban résen kell majd lennünk, nehogy valami balul süljön el az állomásunkon.
Emellett bejelentettek egy új játékot is, aminek a készítését nem Hall, hanem Rashad Redic, a Fallout 3 és a Skyrim veteránja vezeti majd, akihez korábbi bethesdás kollégái mellett volt DICE-tagok is csatlakoznak majd. A Living Dark a közeljövőben játszódó, neo-noire játék lesz, a legnagyobb újdonsága pedig, hogy a tetteink alapján dinamikusan alakul majd a története. A játékból eddig csak néhány teasert láthattunk, amik alapján a hangulat valószínűleg rendben lesz.
A játék weboldala szerint Vox városában rengeteg, egyedi tulajdonságokkal bíró karakterrel találkozhatunk majd, a számos, hozzájuk kapcsolódó adat segítségével pedig számos játékbeli problémát megoldhatunk majd. Ugyan a Living Dark nyomozós megoldásait emelte ki eddig a Rocketwerkz, elmondásuk szerint számos játékstílust támogat majd a játékuk. Az egy végigjátszásunk alatt procedurálisan generált sztorit pedig elvileg végigjátszhatjuk majd egy egészen új karakter szemszögéből is, ha nem szeretnénk egy teljesen új játékot indítani.