2015-ben először PC-re és PlayStation 4-re jelent meg a Rocket League, majd a nagy sikernek köszönhetően 2016-ban Xbox One-ra, macOS-re és Linuxra, 2017-ben pedig Nintendo Switchre is átültethették. Nem tudjuk, pontosan hol mekkora a közösség mérete, de a SteamCharts mérései alapján a Steamen napi szinten több mint hetvenezren játszanak vele, úgyhogy a windowsos változatot nem kell féltenünk.
Ellenben aki macOS-ről vagy Linuxról szeretne online játszani, csak március elejéig teheti ezt meg, ugyanis a fejlesztők úgy látták, minél több új technológiát építenek a játékba, annál nehezebb ezt a két operációs rendszert is támogatni a Windows mellett. 32-bitről 64-bitre, DirectX 9-ről DirectX 11-re akarnak váltani, és ha ezeken az operációs rendszereken is fejleszteni szeretnének, az túl sok erőforrást és időt vinne el, miközben a két platform játékosai együtt teszik ki a teljes játékosbázis 0,3%-át. Egy utolsó patch érkezik március elején, de ezt követően nem bővítik, és csak offline lehet majd játszani.
A maceseknek azt tanácsolják, használják a Boot Campet (tehát telepítsenek fel egy Windowst Apple gépeikre a macOS mellé), a linuxosoknak pedig azt, hogy próbálják meg a Proton vagy a Wine használatát. Egyik megoldáshoz sem nyújtanak támogatást, de a célnak elvileg megfelelnek.
Aki nem elégedett az alternatívákkal, visszakérheti a játék árát akkor is, ha több mint két hete vásárolta meg, vagy több mint 2 órát játszott vele. Ennek menetében az ezen az oldalon leírtak segítenek.