Nagyjából egy hónapja jelent meg a Rocket League Nintendo Switch portja, amit a Doomot is a hibrid konzolra költöztető Panic Button készített. Ezt most kivesézte a technikai elemzések egyik mesterének számító Digital Foundry is és a tapasztalataik szerint a csapat mindent a frame rate-nek rendelt alá.
Ennek megfelelően a játék mind dokkolt, mind hordozható módban tartja a 60 fps-t, amíg egyedül játszunk. Osztott képernyős módban inkább 45-50 képkockát kapunk másodpercenként, de a készítőknek ehhez is komoly áldozatokat kellett hoznia a látványvilág terén. A Rocket League felbontása maximum 720p-s lehet mindkét módban, de egy dinamikus skálázási rendszeren keresztül gyakran ennél is kevesebb pixelből áll a kép, hogy a hardver tartani tudja a 60 fps-t.
A Digital Foundry mérései szerint dokkolt módban akár 1024x576-ra is leesett a felbontás osztott képernyős módban, hordozható módban pedig 720x432-es felbontást is mértek (szintén splitscreen módban). Emellett a textúra-szűrők, illetve az élsimítás minősége is elég alacsony, ami nem a legjobb látványt nyújtja, de a Rocket League esetében a játékmenet folyamatossága volt az első. Így érthető, hogy hordozható módban további áldozatokat hoztak a készítők, az árnyékokat például teljesen kikapcsolták. De ha út közben szeretnénk játszani, ezt talál be lehet vállalni, a kisebb képernyőn pedig kevésbé feltűnőek a grafikai kompromisszumok.
Ti próbáltátok már a Rocket League új portját? Mennyire voltatok vele megelégedve?