A Rocket League azt követően is elképesztően sikeres lett, hogy a PlayStation Plus-előfizetőnek ajándékként osztogatták a játékot, de a Psyonix nagyon okosan ennél is nagyobb sikerekre törekszik. Így egy különleges változattal a létszám tekintetében az egyik legnagyobb játékos piacot is betámadják.
Kínát az ország - és lassan a világ egyik - legnagyobb játékos cége, a League of Legends tulajdonosa, a Tencent segítségével igyekeznek meghódítani. A nemrég leleplezett megállapodásuk tanulsága szerint egy free-to-play változattal szállnak majd be, aminek a költségeit nagy valószínűséggel a Rocket League normál változatban feloldható kozmetikai cuccokkal fedezik majd a készítők. Később más, a fizetős változathoz képest eszközölt különbségeket is lelepleznek majd, de a Psyonix valószínűleg még nem végzett a fejlesztéssel, így ezek csak később kerülnek majd szóba.
A két cég a játék esport-részét is szeretné népszerűsíteni Kínában, ami nagy valószínűséggel azt jelenti majd, hogy a régió bekapcsolódik a jelenleg Észak-Amerikában és Európában futó bajnokságba, a Rocket League Championship Series-be is.