Mozgalmas éve volt a Psyonix csapatának, így 2017 végére egy kis évértékelő, visszatekintő blogposztot is összeállítottak, amiben sorra vették a Rocket League idei mérföldköveit. Illetve egy kicsit meséltek a 2018-as évben várható újdonságokról is.
Ami a statisztikai adatokat illeti, külön az idei évre vonatkozó számokkal nem szolgáltak, de az elárulták, hogy
a 2015-ös megjelenés óta már összesen 38 millióan próbálták ki a játékot és kétmilliárd mérkőzés zajlott le.
A Rocket League sok új játékost is megcélzott idén a Nintendo Switch-változat kiadásával és a Kínában elrajtolt free-to-play verzióval. Végül kiemelték, hogy sok új bajnokságban folyt a kompetitív Rocket League és minden korábbinál népszerűbb volt az e-sport bajnokságuk az RLCS is.
Ami a 2018-as évet illeti, két, 2017-ben is sok javítás tárgyát képező próblémán is szeretnének tovább javítani, a szerverek mellett (amin új kiszolgálók indításával is javítanak majd) az Xbox One-os kliens teljesítményét is növelni szeretnék. Ami pedig a Rocket League új feature-eit érinti, továbbra is dolgoznak a versenyszervező funkción, átdolgozzák a fejlődési rendszert, hogy megint legyen értelme XP-t gyűjteni, illetve új achievementeket is beépítenek majd.
Végül kiemelték, hogy a cross-platform partirendszer alapját jelentő PsyNet-fejlesztésekkel még 2018 folyamán elkészülnek majd, így nem csak custom meccsekben csaphatunk majd össze más platformok játékosaival.