A Rocket League épp a héten ünnepli harmadik születésnapját, és mivel az autós foci még mindig kifejezetten népszerű, több újságíró is a fejlesztők nyakára jár, hogy a jövőbeli terveikről kérdezgessék őket.
Sokkal jobban szeretjük ezt a modellt, hogy szolgáltatásként kezeljük a játékunkat. A legértékesebb a Rocket Leagueben a rajongótábor. Sok dolgot egyértelműen azért rakunk be a játékba, hogy őket megtartsuk. Továbbra is érdekessé akarjuk tenni a játékot a számukra. Egy ütős élményt akarunk a játékosok elé rakni, hogy jól szórakozzanak a következő években. Ezen az úton akarunk tovább menni.
- mondta Scott Rudi, a játék rendezője egy interjúban. Egyébként hamarosan meg is érkezik a nyári frissítés, amit követően csinálhatunk cross-platform csapatokat is. Kivéve ugye PS4-en, ott csak a PC-sekkel közösködhetünk.