Sok más Kickstarteres játékhoz hasonlóan a Road Redemption is egy régi széria iránt érzett nosztalgiára épített, egész pontosan az EA-féle Road Rash hiányára, aminek a motorverseny mellett a harc is alapvető fontosságú része volt. Az eredeti, 2014 augusztusi megjelenési dátumról már rég lecsúsztak a fejlesztők, de elmondásuk szerint ez nem is olyan nagy baj.
Ian Fisch nyilatkozata szerint azért nem siettek, mert PC-n, Linuxon és Macen egy folyamatosan frissülő bétát kaptak a támogatók, az eredetileg megálmodott játék elkészítéséhez pedig még bőven volt szükségük időre.
"Láttuk az olyan Kikcstarteres játékok megjelenését, mint az Armikrog, vagy a Mighty No. 9, mielőtt készen álltak volna és nem gondolom, hogy ez bárkinek is megfelelő lett volna" - mondta Fisch.
Most viszont ki tudták jelölni a PC-s megjelenés időpontját október 15-ére, míg PS4-re és Xbox One-ra jövőre, január 15én adják majd ki a Road Redemptiont. A Pixel Dash egyébként a platformok tekintetében is tanult a Mighty No. 9 hibájából - akik szinte minden még támogatott gépre megígérték a platformert -, így az Xbox 360-as és PS3-as verziót határozatlan időre elhalasztották és a Wii U-verzió megjelenése kétségessé vált. A fejlesztők szerint viszont ezeknek az ésszerűsítéseknek hála jobb játék válhat a Road Redemptionből, amit már százezren meg is vettek a korai hozzáférésű modellben.
Mit gondoltok, jól kezelték a Road Rash szellemi utódját?