Mindenkit rabul ejtett a PlayStation 4-re nemrég megjelent Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration. Az alapjátékot, a Season Pass és számos extra DLC-t (mint a sztorit kiegészítő Blood Ties), valamint VR-támogatást élvező új kiadást remek pontszámokkal illette a világsajtó, a Digital Foundry pedig utána járt, hogy mennyivel szebb, mennyivel fut simábban az új verzió az Xbox One-os eredetihez képest.
Bár a Rise of the Tomb Raider mindkét konzolon 1080p-ben fut és hasonló anti-aliasing, texture filtering, valamint magas minőségű pixel blur funkciókkal van felvértezve, azonban a Digital Foundry tapasztalatai szerint a PS4-es változat esetében mégis valamivel jobban megfigyelhetőek a különbségek, például a fák levelének árnyékában (noha furcsa módon a texture filtering esetében az Xbox 360-as verzió vezet náluk).
Szintén említésre méltó eredmény, hogy bár mindkettő 30 fps-re képes, a 20 Year Celebration kiadás egy sokkal folyamatosabb élményt kínál (ha Xbox One S-en indítjuk a játékot, akkor ugyanolyan gördülékenyen fut). A fenti videóban összevethetitek, hogy ti mennyit érzékeltek mindebből.
A Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration már elérhető PS4-re. Próbáltátok már?