Míg a Payday készítői tovább bővítik a szériát, az eredeti ötletgazdák egy új IP-n dolgoznak. Mások is bejelentkeztek a kooperatív FPS-ek királyának címéért, például a Shatter Ground nevű csapat a frissen bejelentett RICO-val.
Az árkádos lövöldében kőkemény zsarukat irányítunk majd, akik egy új törvény kapcsán felhatalmazást kaptak rá, hogy lecsapjanak a szervezett bűnözéshez kapcsolódó figurákra. A téma köré úgynevezett "ügyeket" generál majd a játék, ami több, egymáshoz kapcsolódó küldetést jelent. A missziók nehézsége mellett azt is számításba kell vennünk, hogy az ügy megoldásához rendelkezésünkre álló játékbeli időből mennyit használnak el, illetve mennyi bizonyítékot kapunk a teljesítésükért, amiből egy meghatározott mennyiség kell, hogy lecsukhassuk a RICO maffiavezéreit.
Ahogy az alábbi trailerben láthatjátok, a konkrét játékmenet lényegét ennél sokkal egyszerűbb elmagyarázni. A szintén procedurálisan generált pályákon ellenfelek hordáit lőjük szitává, ami ezerszer menőbb attól, hogy minden egyes alkalommal, mikor berúgunk egy ajtót, lelassul az idő, így meglephetjük a bent tartózkodókat. A sikeresen abszolvált küldetések után új fegyvereket, traiteket (például a tár utolsó tölténye többet sebez, vagy tovább tart az időlassítás) és missziótípusokat is feloldhatunk, szóval lesz motivációnk, hogy újabb és újabb ügyeken lövöldözzük magunkat végig a RICO-ban.
Nektek hogy tetszik az ötlet?