Ezen a rendezvényen a reklámbiznisz legnagyobbjai vettek részt, így igazi marketing-menők előtt tartott előadást arról, hogy a videó-játék ipar egyre fontosabb szerepet kap a világ reklámozási bizniszében.
Itt nemcsak a játékokban megtalálható reklámokról beszélt - bár elmesélte, mennyire effektívek - hanem a videójátékok reklámozásnak egyre növekvő piacáról is.
Riccitiello úgy várja, hogy az Electronic Arts és az Activision is "néhány százmillió dollárt" költ majd következő lövöldözős játékának reklámozására (Természetesen a Battlefield 3-ról és a következő CoD-ról volt szó). Mivel mindkét esetben a hagyományos reklámozási módszerek is szóba kerülnek, így valóban egyre nagyobb az összefonódás a videójátékok és a reklámozási piac között. Elemzők szerint a kérdés ezek után már csak az, hogy akár a Battlefield 3, akár a CoD esetében szükség van-e 100 milliós nagyságrendű reklámra - esetleg ezt az összeget nem lehetne-e úgy "elkölteni", hogy eleve 15-20 dollárral olcsóbban adják a játékot, amelytől beindul a suttogó propaganda és többen megveszik..
Ti mit gondoltok?