Hirdetés

Riccitiello: A Battlefield 3 és a CoD reklámkampánya könnyen túllépheti a 100 millió dolláros értéket

|

John Riccitiello, az Electronic Arts igazgatója beszédet tartott az Ad Age Conference nevű rendezvényen New Yorkban.

Hirdetés

Ezen a rendezvényen a reklámbiznisz legnagyobbjai vettek részt, így igazi marketing-menők előtt tartott előadást arról, hogy a videó-játék ipar egyre fontosabb szerepet kap a világ reklámozási bizniszében.

Itt nemcsak a játékokban megtalálható reklámokról beszélt - bár elmesélte, mennyire effektívek - hanem a videójátékok reklámozásnak egyre növekvő piacáról is.

Riccitiello úgy várja, hogy az Electronic Arts és az Activision is "néhány százmillió dollárt" költ majd következő lövöldözős játékának reklámozására (Természetesen a Battlefield 3-ról és a következő CoD-ról volt szó). Mivel mindkét esetben a hagyományos reklámozási módszerek is szóba kerülnek, így valóban egyre nagyobb az összefonódás a videójátékok és a reklámozási piac között. Elemzők szerint a kérdés ezek után már csak az, hogy akár a Battlefield 3, akár a CoD esetében szükség van-e 100 milliós nagyságrendű reklámra - esetleg ezt az összeget nem lehetne-e úgy "elkölteni", hogy eleve 15-20 dollárral olcsóbban adják a játékot, amelytől beindul a suttogó propaganda és többen megveszik..

Ti mit gondoltok?

 

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)