Már az elején érdemes leszögezni, hogy ugyan a Rez Infinite elsődlegesen egy PlayStation VR cím lesz, viszont akinek sok ez a brutális neonfény és ugrálás, az tolhatja normálisan is, a képernyőre kötve. Ettől függetlenül a játék producere Tetsuya Mizuguchi azt mondja, hogy a VR mód van a legközelebb ahhoz, amit ő Rez élménynek elképzelt annak idején.
A Q-Entertainment célja az, hogy a játékos ne azt érezze, hogy csak ül a monitor előtt és gombokat nyomkod, hanem hogy teljesen átélje a kalandot. "Pont ilyennek akarjuk a Rezt, hogy ne csak játsszák azt, hanem benne éljenek. Ez a Rez végső formája." A játék 1080p-ben, 60FPS sebességgel pörög majd (VR-ban 120FPS), és a VR verzió 3D Audio támogatással érkezik.
A csapat egyébként fontolgatja, hogy elkészítik a Trance Vibrator című kiegészítő next-gen verzióját is. Talán van köztetek olyan, aki emlékszik még a PS2-es kiegészítőre, aminek a szerepe az volt, hogy rezgett a zenével, és a játékosnak fognia kellett. Volt mondjuk, aki a gatyájába tette, de aztán csalódottan vette tudomásul, hogy ez nem az a vibrator.
A játékkal kapcsolatos többi infót a Rez Infinite megjelenésének közeledtével árulják majd el a fejlesztők.