A Resident Evil 7 bejelentése kifejezetten hatásosra sikerült, de egyben jó néhány kérdést is hagyott a rajongókban, így a Capcom kiadott egy kisebb kérdezz-felelek jellegű interjút Kawata Masachika producerrel és a játékot rendező Nakanishi Koshival, akik kifejezetten jó hírekről is beszámoltak.
Egyfelől ismét elmondták, hogy a demó azért nagyban különbözni fog a végső terméktől:
"A Resident Evil 20 éves történetében, ahogy tudjátok a játék központi tartóoszlopai a félelem és a horror, a környezet felfedezése, a fejtörők, az erőforrás-menedzsment és az ellenségekkel való harc voltak. Ez mind benne is lesz a játékban, de kezdetben az első kettőt, a horrort és a felfedezést akartuk bemutatni" - mondta Nakanishi.
Ezt az üzenetet erősítette meg az a kijelentés is, miszerint a játékosok első benyomásaival ellentétben a Resident Evil nem változott egy természetfeletti, okkult elemekkel tarkított kísértetsztorivá és a végeleges megjelenéskor mindent megértünk majd. Kitértek továbbá arra is, hogy a Resident Evil 7 főszereplője egy "hétköznapi ember, aki egy nem mindennapi helyzetben ragadt", ennek és az FPS nézetnek hála pedig remélik a készítők, valóban azonosulni tudunk majd a sorozatban eddig nem látott szereplővel. Mindezek után azzal zárta az interjút Kawata, hogy nem lesznek az irányítást nagyban megvonó QTE-k a játékban, majd hozzátette: "Tudom, sokan vannak akiket ez majd megnyugtat." A teljes interjút, ahol szó esik a VR-kompatibilitásról, a játékhoz készült saját engine-ről és sok egyébről is, itt találjátok.
Mit gondoltok, sikeres lehet az egyszerre hagyományos és új alapokon nyugvó Resident Evil 7?